I enjoy drinking coffee and was often see links to studies on paleo blogs about how it does a multitude of great things. However, when I follow the links the studies all point to OBSERVATIONAL studies. I've been following Tom Naughton and am reading Bad Science right now and so know that these studies really don't tell me anything reliable here.
Interesting to see that studies against showing issues with paleo are scrutinised to the hilt whereas perhaps those supporting it: not so much.
I'd love to believe it's beneficial for us, but would like to see the data to back it up. Anyone know of any good clinical studies regarding this?