There are many public critiques of paleo, especially from the vegetarian / vegan community. While not many actually provide strong evidence, there are some gems out there. As meat eaters we have a responsibility to examine all sides of a dietary argument. I am focusing on health studies, but sustainability studies are welcomed.
This is a similar question: Anti-paleo arguments, but I am specifically looking for studies. Here are a few I have found so far.
Ketogenic diets leads to bone loss in epileptic children http://www.ajcn.org/content/88/6/1678.full
Low carb diets produces a worse "mood" than low fat http://archinte.ama-assn.org/cgi/content/full/169/20/1873
Inceased whole grain consumption may lower heart disease http://www.ajcn.org/content/70/3/412.abstract?ijkey=508428b54c82396ddb826d597a03ef2db58b0453&keytype2=tf_ipsecsha
Tarahumara Indians eat a diet of 75% carbohydrates, "virtual absence of obesity" http://www.ajcn.org/cgi/ijlink?linkType=PDF&journalCode=ajcn&resid=31/7/1131
Red meat may increase risk of breast cancer http://archinte.ama-assn.org/cgi/content/full/166/20/2253
Paleolithic culture found to eat high amounts of legumes http://www.mendeley.com/research/mousterian-vegetal-food-kebara-cave-mt-carmel/
Does anyone know of other studies, and can you refute the ones I've mentioned?
